To do: nothing

3 augustus 2017 - Zevenbergen, Nederland

Na morgen hebben we even niets meer wat moet. Nog 1 dagje werken voor Raymond en dan samen een half jaar vrij! Wat een geweldig vooruitzicht. Daar droom je normaal alleen maar van. Nu het bijna zo ver is, voelt het ook onwerkelijk. In deze vakantietijd hebben wij het gevoel dat we net als de rest lekker op vakantie gaan. Dat besef komt vast nog wel :-)

De afgelopen weken werd er veel voorbereid en afscheid genomen. De kinderen trakteerden op school, bij de BSO en het kinderdagverblijf. Muffins in de oven, uit de oven, cadeautjes voor de juffen en samen zingen op school. Voor de kids is het ook even schakelen natuurlijk, maar het lijkt alsof ze het allemaal best vinden. Het besef van tijd is er niet echt. Zij denken alleen aan veel ijsjes eten, op de trampoline in de nieuwe tuin en de verjaardagen vieren in Spanje met Sinterklaas.
De afgelopen weken waren hectisch en een groot deel van de tijd ging vooral zitten in het verhuizen van onze spullen. Waar je normaal zegt 'meenemen of in de vuilnisbak' moest nu alles beoordeeld worden op: voor de vuilnisbak, voor de opslag, voor de nieuwe huurders, voor ons tijdelijke adres of mee op reis. Het was soms concessies doen, want niet alles kan mee. Ieder 1 koffer en that's it. Tussendoor werden de vaccinaties gehaald voor Bali en leek het alsof alles in huis het opeens begaf. Problemen met elektriciteit, internet, riolering, kapotte keukenkraan enzovoort. Maar het is allemaal goedgekomen! De nieuwe huurders zitten sinds deze week in ons huis en wij bivakkeren nog tot 10 augustus in Zevenbergen.

We zijn er klaar voor. Laat het avontuur maar beginnen!

Op naar Zevenbergen

1. Kees en Monique:
    3 augustus 2017
    Ga lekker genieten met jullie gezinneke van alle mooie ervaringen, omgeving, cultuur en niet te vergeten elkaar!
    Voor de kinderen en jullie een prachtige kans .
    Have Fun . X XX
  2. Jolanda en de fam.:
    3 augustus 2017
    Geniet van jullie prachtig avontuur.
  3. Maaike:
    4 augustus 2017
    Heel veel plezier! Het gaat er nu echt van komen.
    Genieten van alles wat er op jullie pad komt.
  4. Andrew Brocklebank:
    Ray en fam,
    Geniet van jullie avontuur.
    Ik zal de boel in Oosterhout wel in de gaten houden ;-)
    Tot februari!
    Take care, Groeten, Drew
  5. An V Tetering:
    4 augustus 2017
    Hallo. Jullie gaan een avontuur tegemoet. Geniet er van.
  6. Jochem van Duin:
    4 augustus 2017
    Eindelijk is het zover ! Na maanden voorbereiden het grote avontuur tegemoet. Heb veel respect voor jullie uitdaging. Geniet ervan ! Geniet van de verschillende landen en culturen ! En geniet van elkaar!
    Ik ga jullie verhalen zeker volgen. Tot in 2018!
    Groeten vanuit Zuid-Frankrijk ;)
  7. Jacqueline:
    5 augustus 2017
    Wat een geweldig vooruitzicht. Wij wensen jullie een onvergetelijke reis. We zullen jullie wel missen.
  8. Judith Koreman:
    8 augustus 2017
    Heerlijk om zo een half jaar met je gezin eropuit te gaan. Heel veel plezier!!
  9. Marjolijn Scholman:
    8 augustus 2017
    Ready for take-off ;-) Geniet!!!
    Liefs Marjolijn
  10. Rianne:
    9 augustus 2017
    Lieverds, het is bijna zover! Jullie droom komt uit, heerlijk genieten met elkaar en alles doen waar je echt blij van wordt. Geniet van ieder moment en fijn als we af en toe een beetje mee mogen genieten :)
    Goeie reis! Liefs Rianne
  11. Annemiek santbergen:
    17 augustus 2017
    Wat een prachtig avontuur gaan jullie tegemoet, geniet er lekker van.