Laatste voorbereidingen

14 juli 2017 - Breda, Nederland

Nog een paar weekjes en dan gaat onze sabbatical officieel van start. Evi heeft vandaag afscheid genomen van haar klas en wij zijn nog volop bezig met allerlei dingen die nog 'even' geregeld moeten worden. Voor degenen die nog niet precies weten wat onze plannen zijn zetten we nog even op een rij waar we heen gaan:

Op 10 augustus vertrekken we met de auto naar Toscane in Italië. Van daaruit rijden we  2 weken later door via Zuid-Frankrijk naar Spanje waar we een huis gehuurd hebben in Xábia, Costa Blanca. Evi gaat begin september daar naar de internationale school en vlak voor kerst vliegen we vanaf Barcelona naar Bali. Daar blijven we 3 weken en de laatste 9 dagen sluiten we af in Thailand op een mooi strand. Mooie plannen dus waar we erg naar uitkijken! Als je het leuk vindt om ons een beetje te volgen, kun je je mailadres achterlaten op de mailinglijst. Dan ontvang je automatisch een berichtje als we een blog plaatsen.

1. Angela:
    14 juli 2017
    Chase your dreams. Heel veel plezier op jullie ontdekkingstocht. Leuk om jullie te volgen.
  2. Ellen van Spijk:
    14 juli 2017
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet van de voorbereidingen van dit bijzondere avontuur! Leuk dat je een blog bijhoudt zodat iedereen jullie kan volgen:-)
  3. Krista:
    14 juli 2017
    Wat een mooi avontuur! Heel erg veel plezier.
  4. Monica Dekker:
    14 juli 2017
    Geniet van dit heerlijke vooruitzicht :-) Leuk om jullie te volgen.
  5. Patty de Vaan:
    14 juli 2017
    Zo super gaaf dat jullie dit gaan doen. Het wordt vast en zeker 'the time of your life'! Geniet ervan samen!!! Ik volg jullie avontuur graag!
  6. Marleen:
    14 juli 2017
    Heel veel plezier en geniet van al het moois dat jullie onderweg tegen komen!
  7. Miranda Cappetti:
    14 juli 2017
    Zo leuk om jullie te kunnen volgen tijdens dit fantastische avontuur! Ga genieten van alles maar nog meer van elkaar!
  8. Karlijn Gerritsen:
    14 juli 2017
    Noa was erg onder de indruk dat Evi zoooo lang op reis gaat. Geniet ervan!
  9. Anke:
    14 juli 2017
    Wat super dat jullie dit gaan doen!
  10. Noor:
    14 juli 2017
    SUPER stoer dat jullie dit "gewoon" doen ik volg jullie graag! Geniet volop van jullie avontuur!!
  11. Wendy Verbunt:
    14 juli 2017
    Wat super gaaf!! Heel veel plezier en geluk op dit prachtige avontuur.
  12. Christvangool:
    Heel veel succes
    We gaan jullie zeker volgen
  13. Marcia:
    14 juli 2017
    Wat een prachtig vooruitzicht! Een echt avontuur. Ga ervan genieten met zn vieren.
    Groetjes Marcia en Lina
  14. Janneke:
    15 juli 2017
    Wat een mooi avontuur! Geniet ervan!!!
  15. Suzanne:
    Heel veel geluk!
  16. Kristel:
    Enjoy life!
  17. Stephanie:
    Have fun!! Xxx
  18. Kim Roelofs:
    17 juli 2017
    Wat veel leuks in het vooruitzicht! Geniet ervan met z'n vieren. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen! Heel veel groetjes, Kim
  19. Anne van Driel:
    17 juli 2017
    Superveel plezier!! Geniet met z'n viertjes van dit grote avontuur. X
  20. Elvira Verbeek:
    17 juli 2017
    Geniet van jullie avontuur!!
  21. Frans Coppelmans:
    18 juli 2017
    Mooi dat je die kans grijpt, heel veel plezier.
  22. Femke Hoekstra:
    18 juli 2017
    Addi en familie onwijs veel geluk gewenst samen. Heerlijk dat jullie dit gaan doen! Geniet ervan! En bedankt voor de samenwerking Addi!
  23. Ilonka:
    19 juli 2017
    Heel veel plezier, lekker genieten samen!
  24. Peter Bakker:
    19 juli 2017
    Wát een mooi avontuur!
  25. Martijn Santbergen:
    29 juli 2017
    Heel veel plezier met deze fantastische onderneming! Ik blijf graag op de hoogte van jullie avontuur!
  26. Ellen Visscher:
    3 augustus 2017
    Heel veel geluk en plezier, geniet van jullie tijd samen! Veel liefs!!
  27. Jolanda Kuipers:
    13 augustus 2017
    Raymond Addi Evi en Sem,
    Heel veel plezier en geniet ervan!!
    We volgen jullie!!
  28. Christvangool: