Waar zijn we nou helemaal mee bezig?!

2 oktober 2017 - Jávea, Spanje

In Nederland kregen we vaak de vraag hoe onze dagen er uit zouden gaan zien in Spanje. Want wat doe je immers met zo veel vrije tijd? Filmpjes editen is iets nieuws waar Raymond nu voor het eerst mee bezig is. Hoe leuk is het dan om meteen een video voor jullie te maken om antwoord te geven op bovenstaande vraag?
We moesten hiervoor wel een beetje uit onze comfort-zone ;-)

Bekijk onderstaande video:

p.s Blijkbaar kan niet iedereen op zijn telefoon of ipad de video afspelen. Het is gewoon een MP4 bestand, maar je kunt ook op deze pagina even bij onze video's kijken rechts op de pagina.

Evi en Sem op Montgó

1. Lia ligtenberg:
    2 oktober 2017
    Wat een heerlijk filmpje waarin jullie GENIETEN zo te zien!! Tijd te kort... is dat het PROBLEMA waar Ketama over zong? blijf maar heerlijk xxxx
  2. Anke:
    2 oktober 2017
    Super! Genietze! 👌🏼
  3. Annemarie:
    3 oktober 2017
    Wat een heerlijke sfeer brengen jullie zo over met dit filmpje! Lekker relaxed en ondertussen leuke dingen leren :-) ♡
  4. Marleen:
    24 oktober 2017
    Lieve Evi, wij kregen vandaag post van jou! Dat vinden we echt super leuk. We hebben vandaag ook jouw filmpje gezien. Eigenlijk zijn we best een beetje jaloers. Heel veel kinderen uit de klas willen ook op vakantie. We missen je... en vinden je heek erg lief!
    Een dikke knuffel van alle kinderen uit groep 1-2a!